動漫節2008(其實係影山ヒロノブMini LIVE)

其實這次是我第一次去動漫節….

我自己很少買玩具, 中文版漫畫又基本上是一出就買, 而且在場外還比較平, 動漫節完全没有任何吸引我的元素, 只是今年影山ヒロノブ會來並會舉行Mini LIVE! 那麼就只有請假去一次了~~~

因為同場會有10月7的Concert首賣, 不過只有300張, 為比較好的位所以就叫做早點去, 雖則頭20名買家會有得簽名, 不過一早知唔駛發夢.

雖然話早, 不過食埋早餐之後開始排隊都9點, 途中見到幾位機戰谷K友, 佢地都早我好多到.

一早知好多人, 但係真係超乎我想像, 9點都排隊排到華潤…

好在今日唔算熱, 都幾有風, 只有到入會展前一段先要晒到太陽, 不過我都有遮~~~~

好似話入場時有少少問題, 所以真正入場遲咗十幾分鐘.

到售票口先知買JAM飛的多過想像, 好彩有友人用邪道入場幫手買, 所以先買到靚位~~~

買到飛之後離主菜重有好一段時間, 所以就響會場遊下. 不過有興趣的真的不多, 而且看見那些蛇餅就真的讓人卻步.

好不容易才待到一 點多, 為了有較好位置於是就往STAGE移動, 也算是佔到了好位置. 只是XBOX360的活動只能用吾不欲觀之去形容….

又好不容易捱完叉盒O的活動, 主菜終於等到. 經過數次試音令在場人仕無比鼓譟後, 千呼萬喚終於開始.

由MC講完開場白後, 先來一段Break Out DVD的Encore片段, 大會很識做的到唱もっともっと時中止, 讓一眾一起補上もっともっと, 然後就請影山上台, 時機非常有心思.

影山唱左4首歌: 龍珠, 星矢, HEATS, 鋼之救世主. 現場非常之HIGH, 現場的感覺的確不同凡響. 不過要連續咁唱, 到唱HEATS時感覺好似開始有點支持不住咁. 不過好在唱完HEATS之後做下訪問比影山休息一下, 唔係都幾危~~~

LIVE細節之後應該會有人放影片所以就唔講了, 只係響我前面有一排肯定唔係為影山的妹妹仔唔知點解霸緊頭排位, 比四周同台上音響轟到天旋地轉~~~~

其間亦好正路咁發現四周都有唔少熟面孔, LIVE過後當然聚埋吹水一番. 有友人有記者証, 就相借K友部DV去影埋個訪問, 一切搞埋就差唔多閃人~~~~

以25蚊, 即使加埋車費都係50蚊, 可以現場聽到影山四首歌, 真係抵到爛! 排半日都係抵!

發表留言